Sruba wymiary |
Autor |
Wiadomość |
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
Pewnie że można, musisz tylko zastosować śrubę o HRC minimum 8, a nawet 10. Przed ponownym wkręceniem śruby posmaruj jej gwint smarem miedziowym, lub anti seize, co zabezpieczy gwint śruby przed ponownym zapieczeniem/zakleszczeniem. |
|
|
|
|
prz3mek1 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
Chciałem na weekend ściągnąć tłumik i go pomalować. I dobrze, że przeczytałem ten temat to już dzisiaj zacznę lać wd40 na to żeby przygotować pod sobotę |
|
|
|
|
valmara [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
a widzisz prz3mek1, jak to dobrze poczytać
Dziękuje KATANA, za rade, posiadam smar miedziowy także wykorzystam go napewno. Niedługo zdam relację z pracy nad śrubami |
|
|
|
|
adasadas2 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 22 Lut, 2013
|
|
|
KATANA napisał/a: | Pewnie że można, musisz tylko zastosować śrubę o HRC minimum 8, a nawet 10. Przed ponownym wkręceniem śruby posmaruj jej gwint smarem miedziowym, lub anti seize, co zabezpieczy gwint śruby przed ponownym zapieczeniem/zakleszczeniem. |
Z tym HRC chodzi Ci o klasę wytrzymałości?
http://www.iprodukcja.pl/...losci_srub.html
Skąd wiesz, że aż tak wysokiej klasy?
Śruby 5,6 nie wytrzymają przy kolektorze? (bo tylko do takich mam dostęp:/ ) |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Pią 22 Lut, 2013
|
|
|
Tak HR to w prostym tłumaczeniu twardość materiału badana metodą Rockwella, a dodatkowy dopisek C/A oznacza stal hartowaną. Występują jeszcze oznaczenia twardości stali tj. HB-badanie twardości metodą Brinella, oraz HV- badanie twardości metodą Vickersa.
Wracając co do rodzaju zastosowania śruby... pewnie że śruba o klasie twardości 5 wytrzyma, jednak sam zastosowałbym przynajmniej 8. |
|
|
|
|
AdachA1
Model GSa: GS 500E
Wiek: 54 Dołączył: 03 Sty 2010 Pochwał: 1 Posty: 45 Skąd: Łasin
|
|
|
|
|
Marcus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 23 Lut, 2013
|
|
|
Również mnie to czeka,
nie wiedzialem jak się do nich zabrać co by nie zepsuć a tu prosze
Dobrze opisane, należy się "Pochwała"+ |
|
|
|
|
valmara [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 23 Lut, 2013
|
|
|
Widzisz Marcus, gdyby nie mój problem i ten założony temat.. Cieszę się że są ludzie, którzy chcą pomóc . Dziś spryskałem śruby wd40 2 dzień i trochę popukałem je. Na początku przyszłego tygodnia będę się zabierał za Suzę . |
|
|
|
|
Marcus [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 24 Lut, 2013
|
|
|
Myślę, że młotek na zerwanie spieku + przecinak. Siła młotka przeniesiona na ostrze przecinaka i może być to lepsza skuteczność zerwania spieku. Przecinak ustawić na łeb tak jakby chciało sie odkręcić. Z doświadczenia to pisze. |
|
|
|
|
valmara [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 24 Lut, 2013
|
|
|
no tak ale zobacz, że przy naszych maszynach dojście do śrub jest dość utrudnione, ale jak to mówią: "dla chcącego nic trudnego" |
|
|
|
|
Piter
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2009 Pochwał: 3 Posty: 306 Skąd: Konstancin
|
Wysłany: Nie 24 Lut, 2013
|
|
|
A ja potrzebuje dokupić jedną śrubę do mocowania crasch -pada . Dokładnie chodzi mi o twardość , czy śruba 8.8 będzie dobra bo nie chce kupić za twardej ani za miękkiej. |
_________________ Gs 500 F ------> Bandit 600S |
|
|
|
|
adasadas2 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 24 Lut, 2013
|
|
|
heh wszyscy sobie urywają te śruby w ten weekend odkręcałem to 3 poszły bardzo lekko bez używania większej siły:) czwarta z lekkim oporem ale też dosyć łatwo się odkręciła:) także zostaje przy starych |
|
|
|
|
valmara [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 25 Lut, 2013
|
|
|
adasadas2, ale chyba miałeś je w dobrym stanie bo moje to w całkowicie wyrobione ^^
[ Dodano: Wto 26 Lut, 2013 ]
powiedzcie mi czy taki palnik wystarczy do podgrzania tych śrub ? http://www.conrad.pl/?web...campaign=588476 |
|
|
|
|
tholin85
Wiek: 38 Dołączył: 21 Kwi 2012 Pochwał: 8 Posty: 795 Skąd: Kościan
|
Wysłany: Sro 27 Lut, 2013
|
|
|
wczoraj odkręcałem poszło jak po masiel:) nie wiem jak wy ja miałem pod nimi sprężynujące podkładki
nie mogę znalesc w hansie momentu dokręcenia kolektora i olejowych
znalazłem tutaj
Suzuki_GS_500_F_K4_Service_Manual_Suplement
Muffler mounting bolt 23 Nm tłumik
Oil drain plug 23 Nm <<śruba spustowa
Oil pan bolt 14 Nm <<czy to jest pokrywa filtra? |
_________________ jawa 50
gs 500 E
FZS 600 |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
Wysłany: Sro 27 Lut, 2013
|
|
|
Oil pan to miska olejowa, pokrywa filtra oleju ma chyba 6Nm, zaraz poszukam ile dokładnie |
_________________ szatan, zło i patologia... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|