Metaliczne stuki w silniku na niskich obrotach gs500 |
Autor |
Wiadomość |
proldcieply
Dołączył: 29 Gru 2015 Posty: 22 Skąd: Konin
|
Wysłany: Sro 30 Gru, 2015 Metaliczne stuki w silniku na niskich obrotach gs500
|
|
|
Witam. Kupiłem ostatnio gs500 i zauważyłem niepokojące metaliczne stuki w silniku , myślałem że to luzy zaworowe ale im więcej czytam tym bardziej boję sie o panewki.
Link do nagrania:
https://youtu.be/Z4w2uNpgCfw
Dzięki z góry |
|
|
|
|
Read
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 10 Mar 2014 Pochwał: 5 Posty: 397 Skąd: Legnica
|
|
|
|
|
proldcieply
Dołączył: 29 Gru 2015 Posty: 22 Skąd: Konin
|
Wysłany: Sro 30 Gru, 2015
|
|
|
zrobione |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro 30 Gru, 2015
|
|
|
Kup sobie stetoskop:
http://allegro.pl/stetosk...5160854253.html
będziesz mógł w miarę dokładnie zlokalizować położenie stuków.
Ewentualnie możesz zdjąć pokrywę zaworów, zobaczyć czy żadna płytka się nie złamała itp.
Zweryfikujesz też stan ślizgów łańcuszka rozrządu.
Jak nie - zajrzałbym pod lewą pokrywę czy nie jest to problem ze sprzęgiełkiem rozrusznika.
Jeśli żadne z powyższych - jak dla mnie silnik na stół i sprawdzenie panewek... |
|
|
|
|
proldcieply
Dołączył: 29 Gru 2015 Posty: 22 Skąd: Konin
|
Wysłany: Sro 30 Gru, 2015
|
|
|
Niedawno wróciłem od mechanika , on niestety stawia na panewki ale powiedział że najpierw posprawdza wszystko wkoło |
|
|
|
|
Read
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 10 Mar 2014 Pochwał: 5 Posty: 397 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Sro 30 Gru, 2015
|
|
|
Po filmiku za wiele nie mogę się wypowiedzieć ale moim zdaniem wygląda to na panewki ... niestety
|
_________________
http://forum.gs500.pl/vie...15798&start=105
Simson S51/1 1989r
Suzuki GS 500E 1997r |
|
|
|
|
proldcieply
Dołączył: 29 Gru 2015 Posty: 22 Skąd: Konin
|
Wysłany: Sro 30 Gru, 2015
|
|
|
Jeżeli to panewki to pewnie naprawa jest nieopłacalna ? |
|
|
|
|
Read
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 10 Mar 2014 Pochwał: 5 Posty: 397 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Sro 30 Gru, 2015
|
|
|
Hmm jest wykonalna ale raczej jak mówisz nie opłacalna. Silnik u Seta kosztuje z 1200zł.
Skąd dźwięk się mniej więcej wydobywa wg. ciebie ? Bardziej z dołu czy z góry. |
_________________
http://forum.gs500.pl/vie...15798&start=105
Simson S51/1 1989r
Suzuki GS 500E 1997r |
|
|
|
|
proldcieply
Dołączył: 29 Gru 2015 Posty: 22 Skąd: Konin
|
|
|
|
|
Read
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 10 Mar 2014 Pochwał: 5 Posty: 397 Skąd: Legnica
|
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro 30 Gru, 2015
|
|
|
Sprawdź najpierw na górze - to nic nie kosztuje.
Jak zdejmiesz lewą pokrywę żeby zobaczyć magneto i sprzęgło rozrusznika - musisz dać nową uszczelkę, ale jak się okaże że to nie to i będziesz chciał się wziąć za panewki i tak musisz to zdjąć. |
|
|
|
|
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Pochwał: 12 Posty: 445 Skąd: RKR
|
|
|
|
|
Read
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 10 Mar 2014 Pochwał: 5 Posty: 397 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Sro 30 Gru, 2015
|
|
|
W GSie nie będzie słychać zaworów, tam są setne milimetry ! No chyba, że jakiś magik zrobił tam po kilka mm luzu. Posprawdzaj pierw "górę" silnika. |
_________________
http://forum.gs500.pl/vie...15798&start=105
Simson S51/1 1989r
Suzuki GS 500E 1997r |
|
|
|
|
proldcieply
Dołączył: 29 Gru 2015 Posty: 22 Skąd: Konin
|
Wysłany: Czw 31 Gru, 2015
|
|
|
No staram się tak nie zadreczac ale jest ciężko , oddalem go do znajomego mechanika żeby dobrze przejzal bo ją mógłbym coś przeoczyć , w przyszłym tyg będzie odpowiedź co i jak teraz tylko się modlić |
|
|
|
|
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Pochwał: 12 Posty: 445 Skąd: RKR
|
|
|
|
|
|