Przekrecone gwinty w baku. |
Autor |
Wiadomość |
MotoPablo
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 37 Skąd: Tarnowo
|
Wysłany: Wto 05 Sty, 2016 Przekręcone gwinty w baku.
|
|
|
Witam. Mój problem polega na tym ze mam przekręcone oba gwinty w baku. Kiedy kupilem gskę bak byl przypiety na trytytki. Ale ze jest zima i ogólnie ogarniam sprzęt na sezon chcialby to zrobic. Problem polega na tym ze ów gwinty to same w sobie przyspawane nakrętki. Czy mozna coś takiego wgl nagwintować i dobrać jakieś śruby?. Robił ktoś? I fabrycznie bak leży chyba na jakichś gumach tak? Proszę o jakieś rady |
|
|
|
|
m_blochu12
Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 26 Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 108 Skąd: Warszaw
|
Wysłany: Sro 06 Sty, 2016
|
|
|
Mam to mocowanie i moge sprzedać |
|
|
|
|
MotoPablo
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 37 Skąd: Tarnowo
|
Wysłany: Sro 06 Sty, 2016
|
|
|
Jezeli chodzi ci o te mocowanie co łączy bak z ramą to je posiadam. Jednak wiele to nie daje jesli gwinty w baku pozrywane |
|
|
|
|
m_blochu12
Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 26 Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 108 Skąd: Warszaw
|
Wysłany: Sro 06 Sty, 2016
|
|
|
A to w baku pourywałeś... |
|
|
|
|
MotoPablo
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 37 Skąd: Tarnowo
|
Wysłany: Sro 06 Sty, 2016
|
|
|
Nie pourywałem tylko któryś z poprzednich właścicieli |
|
|
|
|
keraj33
Model GSa: GS 500E
Wiek: 49 Dołączył: 24 Wrz 2012 Posty: 56 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Sro 06 Sty, 2016 odp
|
|
|
wkładasz dłuższe śruby i nakrętki pod bakiem za tymi które masz oryginalne, będą dwie ale to w niczym nie przeszkadza.Te z zerwanym gwintem będą nazwijmy je podkładkami i po kłopocie |
|
|
|
|
MotoPablo
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 37 Skąd: Tarnowo
|
Wysłany: Czw 07 Sty, 2016
|
|
|
hmm a wiesz że w sumie kompletnie o tym nie pomyślałem :0 ciekawe czy wejdą tam drugie nakrętki. Bardzo sprytne propsuje twój pomysł |
|
|
|
|
keraj33
Model GSa: GS 500E
Wiek: 49 Dołączył: 24 Wrz 2012 Posty: 56 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: Czw 07 Sty, 2016
|
|
|
Tam wejdzie po 10 nakrętek ale do kluczy które masz pod siedzeniem nie zapomnij dodać tego do odkręcenia baku.Guma jest pod przodem baku i jest tym co ma zmniejszyć drgania |
|
|
|
|
MotoPablo
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 20 Sie 2015 Posty: 37 Skąd: Tarnowo
|
Wysłany: Czw 07 Sty, 2016
|
|
|
czyli ogólnie z tyłu nie stosować żadnych gumowych podkładek? Bak ma leżeć poprostu metal o metal z tym elementem mocującym? Bo widziałem kiedyś na zdjęciu mocowania baku śruby z takimi gomowymi ala tulejkami co by wyjaśniało duże dziury na śruby. Chyba wyglądało to tak, że śruby siedziały oplecione dookoła gumą, tak aby zwyczajnie dodatkowo amortyzować drgania. Hmm no ale ulżyłeś mi bardzo że nie bd musiał się bawić w gwintowanie dzięki bo pewnie sam bym na to nie wpadł. Jutro obczaję temat jak to wygląda |
|
|
|
|
|