suza zatarta |
Autor |
Wiadomość |
MZMaxi [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Kwi, 2009
|
|
|
czarnyszybki, coś ten Twój mechanik pitoli. Jaki zawór? Sprzęgło łapało, bo olej był masakrycznie zagrzany. Cenę, to ten mechanik z Marsa wycyrklował. Ja pierdzielę ale koleś.
Swoją drogą GSa wcale nie jest tak łatwo zatrzeć, a już na pewno na wysoką temperaturę jest odporny. Te motorki śmigają od Afryki po Kanadę w różnych warunkach i jakoś nie ma pomoru w RPA na GS-y:) Problem leży w technice jazdy. Kręciłeś go wysoko w trakcie parady? |
|
|
|
|
yogi136 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Kwi, 2009
|
|
|
@czarnyszybki gdybyś sam robił kapitałkę głowicy, z wymiana wszystkich zaworów, uszczelniaczy i płytek, koszt w przybliżeniu 450 pln, mnie bez wymiany zaworów ( wystarczyło dotrzeć) wyszedł 100pln i jakieś 6 godzin pracy
Ale co zawory mają wspólnego z zatartym silnikiem
pzdr. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Sro 22 Kwi, 2009
|
|
|
Jeśli faktycznie jest uszkodzony zawór to mogła być taka sytuacja , że po bardzo mocnym zagrzaniu silnika i przegazowaniu zawór zakaleszczył się w prowadnicy (mogła to być tez szklanka w głowicy) i nie zdążył się zamknąc . tłok uderzył w grzybek a skutek wiadomy. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
yogi136 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009
|
|
|
Ale gdyby wystrzelił zawór, uszkodziło by też wałek rozrządu, a przynajmniej jego krzywki. ?
Popraw jeśli się mylę. A mechanik nic o tym nie wspomniał.
pzdr. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009
|
|
|
Wałka nie uszkodzisz tak łatwo. Za to zawór ma trzonek o małej średnicy i duży grzybek wiec spotkanie z tłokiem powoduje zgięcie trzonka , odłamanie grzybka na zgrzewie i uszkodzenie tłoka. być może tłok ocalał ale z kolei pęknąć mogła prowadnica zaworowa. cylinder wewnątrz też mógł ulec uszkodzeniu. Po prostu trzeba rozebrać i ocenić szkody.
W najgorszym wypadku będzie głowica kompl. do wymiany , tłok i cylinder do szlifu. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
MacDada
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 169 Skąd: PL
|
Wysłany: Czw 23 Kwi, 2009
|
|
|
Jakby co to w niedługim czasie (w ciągu tygodnia?) będę miał do sprzedania silnik (najlepiej w całości, ale może pomęczę się, by sprzedać go na części). Jest on uszkodzony (zatarty wał na panewkach), ale góra silnika jest jak najbardziej w porządku. Pochodzi on z GS-a z 1994 r o przebiegu 56k km. |
|
|
|
|
czarnyszybki [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
|
|
|
Witam ponownie. Trochę się wyjaśniło , ten mój mechanik teraz twierdzi że żartował z tą ceną za naprawę. Gdy chciałem moto zabrać i jak mu powiedziałem o cenach jakie mają inni mechanicy, zmienił zdanie. Ponadto dowiedziałem się , że taki jest najpierw bada kienta wali mu cyfry i czeka na jego reakcję jak nie ma tej reakcji no do go odpowiednio
liczy. Przy mim moto dopiro zdjął górny dekiel wałki i krzywki wyglądają jak nowe . Kazał podjechać go niego w sobotę to już będę wiedział wszystko, oczywiście zaraz o tym napiszę.
narazie wielkie dzięki dla wszystkich za pomoc i swoje opinie. |
|
|
|
|
andrzej [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
|
|
|
Co to za mechanik który tak postępuje z klientami !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?????????? |
|
|
|
|
MacDada
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 169 Skąd: PL
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
|
|
|
Zmień tego mechanika póki możesz. Jak dla mnie to bezczelny naciągacz i kłamca. |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
|
|
|
czarnyszybki napisał/a: | ten mój mechanik teraz twierdzi że żartował z tą ceną za naprawę. Gdy chciałem moto zabrać i jak mu powiedziałem o cenach jakie mają inni mechanicy, zmienił zdanie. Ponadto dowiedziałem się , że taki jest najpierw bada kienta wali mu cyfry i czeka na jego reakcję jak nie ma tej reakcji no do go odpowiednio |
Uśmiałem się do łez. Chyba jeszcze w ryj dobrze nie dostał od wk...ego klienta. |
|
|
|
|
czarnyszybki [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 19 Maj, 2009
|
|
|
Witam po długiej przerwie. Motocykl wreszcie w garażu. Okazało się że przegrzałem głowice i całą trzeba było regenerować. Usługę tę wykonała firma w częstochowie wstawiła nowe gniazda i wsystkie elementy wraz z zaworami. Koszt 800zł. Mechanik dodatkowo wziął za robotę z holowaniem 40 km 500zł i stwierdził ze to bardzo tanio "po kosztach". Uważam ,że można to było zrobić taniej więc każdą następną usterkę stwierdziłem,że będę robił sam. pozdrawiam |
|
|
|
|
MacDada
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 169 Skąd: PL
|
Wysłany: Wto 19 Maj, 2009
|
|
|
ło maj got, za tyle to ty cały silnik mogłeś wymieniać |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 19 Maj, 2009
|
|
|
tamtego mechanika należy omijać z daleka, bo coś widzę że dwóch różnych klientów za wykonanie tej samej czynności serwisowej w dwóch takich samych motocyklach potrafi skasować kwotę x i np. 3x. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
DJPIECZYWO [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 12 Sie, 2011 Zatarty silnik GS 500 E.... ??
|
|
|
Witam.
Mam ostatnio problem z moim gs-em...
Podejrzewam że go zatarłem - nie słuchałem innych i teraz jazda na czerwonym polu odbiła mi się czkawką..
Suza pali na jeden gar - chodzi tylko prawy (lewy zimny jest a prawy ciepły)
mierzyłem kompresję na lewym 10,3 atmosfery na prawym 9,8 atm.
W lewym cylindrze zalewa świecę olejem z paliwem.
Jak jest czysto to odpali na chwile na dwa gary później dupa gaśnie lewy cylinder...
Czy to mogą być pierścienie olejowe Czy do wymiany będą pierścienie tylko
Druga sprawa
Po około tygodniu stania całe 4 litry benzyny z baku dostało się do oleju nie wiem jakim cudem kranik i reszta jest sprawne był ustawiony na res. (rezerwa) musiałem wymienić olej
lecz dalej te same objawy czyszczenie gaźnika i regulacja synchro nic nie pomogło.
Problemy się zaczęły jak podczas jazdy na 3-cim biegu zamknąłem obrotomierz. Wtedy suza z każdym kilometrem zaczęła tracić moc aż przestał chodzić lewy gar.
Proszę o swoje rady, bo coś czuję że czeka mnie wydatek......
PS: Chętnie sprzedam jak by ktoś był zainteresowany. |
|
|
|
|
kr28is [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 12 Sie, 2011
|
|
|
Sprawdż impulsator, jeżeli jest niesprawny to po osiągnieciu temperatury przez silnik nie pali jeden gar |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|